One more step

Please complete the security check to access a1b2cd.club

table

Why do I have to complete a CAPTCHA?

Completing the CAPTCHA proves you are a human and gives you temporary access to the web property.

What can I do to prevent this in the future?

If you are on a personal connection, like at home, you can run an anti-virus scan on your device to make sure it is not infected with malware.

If you are at an office or shared network, you can ask the network administrator to run a scan across the network looking for misconfigured or infected devices.

FUNCIÓN DE LA DIRECCIÓN DE ESCALAFÓN DE R.H.

Ene

FUNCIÓN DE LA DIRECCIÓN DE ESCALAFÓN DE R.H.

Escrito por Manager Escalafon on 30 Enero 2013.

La Dirección de Escalafón de Recursos Humanos cumple las siguientes funciones:

1. Organizar y mantener actualizado el registro, legajos de Curriculum Vitae y escalafón del personal docente, administrativo, de sus funcionarios y servidores C.A.S, tanto activos como cesantes de toda la ciudad Universitaria, sucursales y sedes principales de la Universidad Nacional de Trujillo.

2. Gestión de Documentos en la UNT (Informes, Certificados, Constancias y otros) de la Dirección de Escalafón.